HSS 655
HSS 760
HSS 970
HSS 1380

HSS 1380i TD Hybrid

Hübriidsüsteemi tööpõhimõte
Bensiinimootor käitab ainult puhurivõlli ja generaatorit, kaht elektrimootorit ja akusid varustab vooluga intelligentne juhtsüsteem. Nii läheb bensiinimootori kogu jõud lumekoristuseks, elektrimootorid aga käitavad roomikvedu. Nii koristab 15-hobujõulise mootoriga hübriidlumepuhur sama koguse kui 20-hobujõuline tavamudel. Integreeritud raal tuvastab puhuri koormuse ja reguleerib automaatselt ning astmetult ajami kiirust. Kui koormus suure lumehulga tõttu tõuseb, vähendatakse automaatselt kiirust, mis takistab mootori väljasuremist. Seega saavad ka vähekogenud kasutajad lumepuhureid nüüd tõhusalt ja ohutult käitada.

Nullpööre
Kumbagi roomikut käitab eraldi elektrimootor, mille pöörlemiskiirust reguleeritakse astmetult elektrooniliselt. See võimaldab kerget ja sujuvat pingutuseta kurvivõtmist, kusjuures mõlemad käed võivad jääda juhtrauale. „Nullpöörde-funktsioon“ võimaldab kohapeal ringipööramist (vt joonist paremal). See kerge liigutatavus säästab Teid nii mõnestki väsitavast manööverdusest. Paremus võrreldes tavaliste roomikveomasinatega on ilmne: suunamuutused ilma kinnijäänud ketita, igasuguse pingutuseta ja jõulise, jõnksulise juhtimiseta.

Eksklusiivselt ainult Honda juures
Hübriidmudelid on praegu võimsaimad, uuenduslikemad, keskkonnasõbralikemad ja tõhusaimad lumepuhurid turul. Tänu ainulaadsele hübriidtehnoloogiale ühendavad nad lihtsa käsitsemise kasutusmugavuse ja muljetavaldava  lumekoristusvõimsusega.

- Roomikveoga mudel

- Hübriid-tehnoloogia

- Väljavisketoru elektriline seadmine

- Puhuri kõrguse seadmine

- Tuli

- Elektristarter

- Nullpööre