1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1978-1987

1. novembril 1978 esitleti uut sportkupeed Prelude. Aastal 1980 valmistati miljones Accord ja Ameerikas alustati autotehase rajamist Ohiosse. Veidi enne jõule allkirjastas Honda Inglismaal lepingu firmaga British Leyland Ltd. auto konstrueerimiseks ühistööna. Autot esitleti järgmise aasta oktoobris Triumph Acclaimi nime all. Aasta lõpus valmis City, mis Põhjamaades sai nimeks Jazz.

Aastast 1982 sai tähtaasta. Honda of America alustas autode tootmist ja Jaapanist toodi hulgaliselt uusi mudeleid: uus nõtke ja elegantne Prelude ning Accordi ja Vigori laugpäramudelid. Juunis 1983 esitleti Accordi ja Vigori uut generatsiooni ning juulis jõudis Silverstones Stefan Johanssoni poolt juhitud Spirit võistlusautos esmakordselt avalikkuse ette Honda uus, sundlaadimisega 1,5-liitriline V6 F1 mootor. Esimest korda näidati toredat väikest sportkupeed CRX.

Mais 1984 valmistati Honda Ameerika tehases juba 600 autot päevas ja aastane kogutoodang kasvas 150 000 autoni. Honda võitis Vormel 2 võistlused kaksteist korda järjest, mis oli uueks rekordiks. Vormel 1 võistlustel sõitis Williams Honda V6 turbomootoriga ja võitis muuhulgas Ameerikas Dallase GP. Ilmavalgust nägi uus Prelude.

Juunis 1985 valmis uus Accord ja Keke Rosberg võitis F1 Detroidi GP. Juulis esitleti uut Aerodecki ja septembris olid järjekorras uudistooted Civic, Ballade ja Today.

Võistlusedu jätkus aastal 1986 ja Williams-Honda kindlustas endale juba septembris konstruktorite MM tiitli. Samal kuul esitleti visko-siduriga varustatud intelligentset Honda Civic Shuttle Real Time 4WD-d. See auto vallutas Põhjamaad minitaksona ja kulleriautona, täites kaks täiesti uut turunišši.

Aastal 1987 esitleti Legendi ja sellele järgnes augustis nelja keerava rattaga varustatud Prelude 4WS. Laiale publikule esitleti Frankfurdi IAA-automessil Civicu täiesti uut mudelisarja, milles oli ka uus CRX. Legendaarne mudel varustati kaunijoonelise kupeekerega. Novembris kindlustas Williams-Hondaga sõitev brasiillane Nelson Piquet endale aasta F1 maailmameistritiitli ja Williams-Hondale teise järjestikuse konstruktoritiitli.