1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1988-1997

Aastal 1988 pakkus Honda mitmeid uudiseid. Inglismaal avati Swindoni tehas, kus valmistatakse nüüd 150 000 autot aastas. Saksamaal asutati Honda R&D Europe (Deutschland) GmbH, mis vastutab Euroopas turustuse, teadustöö, katsetuste ja disaini eest. Vormel 1 MM tiitli võitis Ayrton Senna, jättes Alain Prosti teiseks - mõlemad sõitsid Hondaga! McLaren-Honda võitis ühel hooajal rekordilised 11 järjestikust maailmameistrivõistluste etappi. Sellest piisas ka konstruktorite maailmameistrivõistluste esikohaks.

Aastast 1989 olid kolmeukseline Civic ja CRX saadaval ka 150 hj VTEC mootoriga varustatuna. Ameerikas alustati Hondade tootmist uues East Liberty tehases Ohios. Tõeliselt suure uudisepommi avalikustas Honda Chicago autonäitusel veebruaris 1989. Siis oli esitlemisel senistest kõige kaugemale arendatud GT auto prototüüp: kaunijooneline Honda NSX, mida võrreldi kohe Ferrariga. Kere, kandmiku ja vedrustuse detailid olid valmistatud alumiiniumisulamist. Mootor, Honda 3-liitriline 24 klapiga (VTEC) ja 274 hj V6 oli paigutatud keskele, nii nagu F1 autodel. Honda NSX pälvis mootoriala vaimustatud ajakirjanduselt ainult kiidusõnu.

Firma asutaja Soichiro Honda suri 85 aastasena.

1991. aastal esitleti Honda Prelude uut, eriti kaunijoonelist mudelivalikut, millele oli saadaval ka nelja keerava ratta elektrooniliselt juhitav süsteem (4WS).

1992. aasta Genfi autonäitusel oli välja pandud päris uus CRX mudel, mis mõnedes maades kandis nime Del Sol. Katus võidi nimelt eemaldada, samuti kui targa-mudelil! Uue CRX teiseks iseärasuseks oli elektrooniliselt juhitav tagaluuk.

Septembris 1993 oli kord Honda Accordi uue generatsiooni, elegantsete ja pehmete aerodünaamiliste joontega mudeli käes. Valida sai kolme keretüübi vahel: sedaan, kupee ja universaal (Aerodeck). Honda Dream võitis päikeseenergial töötavate autode esimese ülemaailmse võistluse World Solar Challenge.

Aastal 1994 oli Civic saadaval ka viieukselisena. Samal aastal osales Honda esimest korda Ameerika Indy Car World Series võistlustel. Oktoobris 1994 esitleti täiesti uut autotüüpi Odyssey/Shuttle, esiveoga ja 2,2-liitrise mootoriga 6-7 kohalist mahtuniversaali.

1995 oli Hondale tähtis aasta. Siis toodi avalikkuse ette veel üks uus Civicu generatsioon ja hulgaliselt uusi mootoreid. Samal aastal valmistati ka 10-miljones Civic, mis kuulub maailma soosituimate ja tähelepanuäratavaimate autode hulka. Honda Civic on kuulunud mitmeid aastaid müüdavaimate autode esikümnesse Ameerikas. Samal ajal esitleti täiesti uut Hondat, CR-V, automaatse nelikveo ja neljaastmelise automaatkäigukastiga varustatud "vaba-aja autot". See saavutas kohe suure poolehoiu, eriti Jaapanis.

Aastal 1996 uuenes Accordi väliskuju, samuti oli sellele saadaval ka uusi mootoriversioone. Samal aastal tuli ka uus Prelude.

Aastal 1997 toodi Põhjamaades avalikkuse ette CR-V SUV mudel. Jaapanis ja Ameerikas saavutatud edu järel võeti see siingi sama soosivalt vastu ja CR-V haaras peagi väikeste SUV autode turuliidri koha, mida ta on hoidnud mitmeid aastaid. Detroidi autonäitusel toimus 3,2-liitrise 294 hj Honda NSX esitlus. Honda Civicut valmistatakse ka Aerodeck mudelina (universaal), mida paljud on oodanud.

Võeti kasutusele Honda uus ralli- ja mootorrattaradade kompleks Twin Motegi. Aastal 1997 võitis Alessandro Zanardi Reynard-Hondaga CART sarja (endine Indy Car World Series) ja Honda sai konstruktoriauhinna.