PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Lisatud 08.07.2009

Mootori võimsuse hindamise ühtne meetod


Kõigi tootesarjade mootorite võimsuse ühtne hindamisviisi nimel. Maailma suurima mootoritootjana on Honda otsustanud võtta kogu tootevaliku, nii autode, mootorrataste kui ka jõuseadmete mootorite võimsuse hindamisel kasutusele ühtse meetodi, mille aluseks on neto- mitte brutovõimsus. Sellega seoses teeme teatavaks, et Honda on esimene mootoritootja, kes hindab kõiki üldotstarbelisi mootoreid neto-kW (neto-hobujõu) alusel vastavalt Autoinseneride Ühingu (SAE) testimismeetodile J1349. Ühtlasi muudame ka jõumomendi väärtuste (mida samuti mõõdetakse neto-põhimõttel), kütusekulu (ühikust g/kW.hr ühikuks L/hr) ja kütusepaagi mahu tähistamise viisi.

2007. aasta mudelitest alates arvutatakse kõigi Honda üldotstarbeliste mootorite kW (HJ) spetsifikatsioonid vastavalt netovõimsuse standardile SAE J349. Need netokalkulatsioonid kajastavad mootorite võimsuse mõõtmise meetodi muutumist ning selle tulemusel muutuvad mootorite üksikmudelite 2006. aastal avaldatud kW (HJ) väärtused. Neto-kW (neto-HJ) arvutamisel lähtutakse õhufiltri ja summutiga varustatud mootorist. Brutovõimsust arvutatakse neid komponente arvesse võtmata. Rõhutame, et meie mootorid ja nende efektiivvõimsused ise ei muutu.

Honda otsustas SAE netovõimsuse kalkulatsioonid kasutusele võtta osalt Honda toote ostnud lõppkasutajate mugavuse huvides. Ühtsustades oma mootorite võimsuse arvutusmeetodi kõikjal maailmas vastavalt standardile SAE J1349, tagame oma erinevate mootorimudelite andmete järjepidevuse kõigil turgudel tootjariigist või müügipaigast hoolimata. Ühtlasi võimaldab selle standardi kasutamine meie klientidel teha hõlpsamini kindlaks mootori sobivust mingiks kindlaks otstarbeks.

Aastal 2007 alustab Honda üleminekut SAE J349 standardile kõigi Honda üldotstarbeliste mootorite dokumentatsioonis (kataloogid, veebilehed, kasutusjuhendid jne), eesmärgiga esitada vastavad väärtused kohtades, kus on antud kW (HJ) ja sellega seotud väärtused (näiteks jõumoment).

Honda on alati pingutanud selle nimel, et pakkuda oma äripartneritele ja klientidele kõige kvaliteetsemaid, usaldusväärsemaid ja ökonoomsemaid üldotstarbelisi mootoreid, mida on võimalik toota. Kuna seoses üleminekuga SAE J1349 standardile ei tehta meie üldotstarbeliste mootorite osas mitte mingeid tehnilisi muudatusi, võite teie ja teie kliendid oodata meie mootoritelt täpselt niisama suurt efektiivvõimsust, kvaliteeti, vastupidavust ja jõudlust nagu varemgi.

Lisatud kW tabel vastavalt standardile SAEJ1349
Tabelis näidatud võimsus on mootori efektiivvõimsuse netoväärtus, mida on katsetatud vastava mootorimudeli näidismootori peal ja mõõdetud vastavalt standardile SAE J1349 osutatud pöördekiirusel. Masstoodetud mootorite puhul võib see väärtus olla erinev. Lõppmasinasse paigaldatud mootori tegelik efektiivvõimsus sõltub mitmest tegurist, nagu kasutatava mootori töökiirus, keskkonnatingimused, hooldamine ja muud asjaolud.

Tagasi
Töölaua versioon