PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Honda 2002-2005

2002. aastal esitleti Jaapanis Jazzi, mis osutus hiljem ülipopulaarseks. Sellest Aasta autoks valitud Honda mudelist sai 250 000 müüdud autoga Jaapani turu müüduim automudel kõikide tootjate lõikes. Jazzi iseloomustavateks sõnadeks olid kõrge turvalisus, väike kütusekulu ja väikeauto suurus. Samas tegid nutikad istmelahendused ning kütusepaagi paigutamine esiistmete alla ta üliruumikaks ning äärmiselt praktiliseks.

Samal aastal esitleti ka CR-V teist põlvkonda, millest sai müüduim SUV Põhjamaades. Meediast ja klientidelt saadi positiivset vastukaja heade sõiduomaduste, ruumikuse ja mugavuse eest. Kui lisada siia veel supertulemus Euro NCAP kokkupõrketestis, on lihtne mõista, miks CR-V oli Põhjamaade müüduim mudel ka Honda enda mudelite lõikes.

Aasta tõi ka teisi häid uudiseid. Honda võitis rahvusvahelisel Aasta mootori konkursil kolmes erinevas kategoorias. Võidu toojateks olid vastavalt Insight IMA, Civic Hybrid ja S-2000 2,0 liitrine mootor.

Insight sai ka teise auhinna. American Council for an Energy Efficient Economy (Ameerika Energia Efektiivse Majandamise Nõukogu) valis mudeli 2002. aasta keskkonnasõbralikemaks automudeliks. Sealjuures oli kümne finalisti hulgas lisaks Insightile veel kolm eri Honda Civic mudelit!

Aasta oli läbimurdeks ka tulevikuautole FCX. FCX oli maailma esimene kütuseelemente kasutav auto, mis sertifitseeriti nn nullsaastega sõidukiks. Los Angeles otsustas osta viis autot munitsipaliteedi igapäevaste ametisõitude tarbeks. Lisaks nullsaastele oli FCX selleks igati sobiv ka oma muude näitajate poolest: tankimiste vaheline maksimaalne läbisõit 355 km, suurim võimsus 82 Hj, maksimaalne kiirus 150 km/h ning 4 istekohta.

2003. aasta algas uue põlvkonna Accordide esitlemisega. Nii sedaani kui ka universaalkerega autode esitlemine oli märgiks Honda pürgimisest nn premium-autode klassi. Pressi vastuvõtt oli soe ja heakskiitev ning tõdeti, et Honda püstitatud eesmärgid on teostatavad. Uueks suunas Honda toodetearengus oli väike reaktiivlennuk HondaJet. Intensiivne arendustöö, mis päädis esmalennuga detsembris 2003 Põhja-Carolinas USAs, algas juba 80-ndate keskel. Tulemus tõestas taas Honda arendus- ja teostustöö kõrget kvaliteeti. Üks HondaJetti selgelt teistest samalaadsetest õhusõidukitest eristav asi oli mootorite asetamine tiibade ülapoolele. Selle ja teiste lahenduste tõttu oli lennuki maksimaalkiirus suurem ja kütusekulu väiksem kui teistel.

2004. aastal saadi auhindu ka hoopis teiselt alalt. Accordi müügi edendamiseks loodi reklaamfilm The Cog. Inglise reklaamiagentuuril Wieden and Kennedy läks viis kuud ning 606 filmivõtet, et luua Accordi 85 osast nn ahelkett, kus iga eelnev osa mõjutab järgmise tegevust. The Cog jäädvustas end reklaaminduse ajalukku ning tõi auhindu mitmetelt rahvusvahelistelt festivalidelt.

Järjekordsed auhinnad saadi rahvusvaheliselt Aasta mootori konkursilt, kust S-2000, Insighti ja Civic IMA mootorid tunnistati taas oma klassi parimateks.

F-1 võistlussarjas läks hästi BAR-Honda meeskonnal, kus konstruktorite arvestuses jäädi Ferrari järel hooaja kokkuvõttes teiseks. Honda sõitjatest saavutas Janeson Button 10 poodiumikohta, millest neli olid teised kohad. MM kokkuvõttes oli Button kolmas ja Takuma Sato kaheksas. USAs Indy sarjas võtsid Honda sõitjad kolmikvõidu ning juba pikka aega enne sarja lõppu oli selge, et Honda on võitnud konstruktorite karikasarja, edestades Toyotat ja Chevrolet’d.

Maailma suurima mootorivalmistajana tegi Honda uue rekordi, valmistades kokku 19,6 miljonit ühikut, mida oli 18% rohkem kui eelmisel aastal.

2005. aasta oli Honda kauaoodatud diiselmootori turuletoomise aasta ning esimese mudelina oli ta saadaval CR-V’l. Honda inseneride meeskond oli lähenenud ülesandele uue nurga alt ning tulemuseks oli kerge alumiiniummootor, mille müratase ning vibratsioon olid eriti madalad. Väga hea jõumomendiga ning kütusesäästlikku i-CTDi mootorit kavatsetakse hakata paigutama ka teistele Honda mudelitele.

Samal aastal esitleti ka täiesti uut mudelit FR-V. Kasutatud 3+3 istmete kontseptsioon oli suhteliselt unikaalne ning tõi koos FR-V elegantse välimuse ja kvaliteetse viimistlusega MPVde klassi uusi ja värskeid tuuli.

Jaapanis valiti uus Honda Legend 2004./2005. Aasta autoks. Kontserni lipulaeval oli mitmeid innovaatilisi uuendusi, nagu näiteks SH-AWD ja Intelligent Night Vision.

Suurt tähelepanu äratas Genfi autonäitusel 2005. aasta kevadel esitletud Civic Concept. Kuluaarides sosistati, et seekordne kontseptauto on väga sarnane 2006. aastal müüki tulevaga. Frankfurdi autonäitusel sama aasta sügisel osutus, et kuulujuttudel oli seekord tõsi taga. Kontseptauto oli saanud tootmisküpseks suurte muudatusteta.

Aasta oli oluline ka mootorrataste tootmise koha pealt. Masstootmist oli Honda alustanud 58 aastat tagasi ning nende aastate jooksul valmistatud mootorrataste koguarv jõudis tähelepanuväärse 150 miljoni ühikuni!

Autospordis võttis Honda taas kolmikvõidu Indy sarjas. Mitte just kõige paremini alanud F-1 sarja lõpp oli Hondale siiski positiivsem. Lisaks avaldati Honda Motor Co. teadaanne, et on omandatud osalus BARis ning aastast 2006 stardib meeskond Honda Racing F-1 nime all.



Töölaua versioon