Lisatud 02.06.2016
Sõltumatu tarbijaorganisatsioon Which? avaldas oma liikmete hulgas korraldatud bensiinimootoriga muruniidukite töökindluse küsitluse tulemused. Uuringust selgus, et Honda bensiinimootoriga niidukite pikaajaline töökindlus on konkurentidest parem.
Which?-i 6400 liikme hulgas korraldatud uuringus pälvis kuuenda kasutusaasta töökindluse esikoha Honda (81% rikkevaba), samas kui pärast esimest aastat püsis rikkevabana koguni 97% mudelitest. Lisaks sellele võitsid Honda bensiinimootoriga niidukid oma konkurente kaubamärgi üldises usaldusväärsuses tulemusega 70%. Need hinnangud põhinevad rikkevabade toodete arvu, kliendirahulolu ja sõbrale soovitamise tõenäosuse kombinatsioonil.
Uuringust selgus ka Honda bensiinimootoriga muruniidukite püsiv töökindlus kuueaastase teenistuse käigus. Kaubamärk ületas konkurente rikkevabade mudelite arvu neljandal (86%), viiendal (83%) ja kuuendal (81%) kasutusaastal.
Honda Motor Europe Power Products peadirektor Pierre Vallet kommenteerib: „Nagu kõik Honda tooted, saavad pikema- ja lühemaajalisele töökindlusele keskenduvates sõltumatutes uuringutes järjepidevalt häid kohti ka meie muru- ja aiaseadmed. Sellise kõrgelt hinnatud sõltumatu organisatsiooni nagu Which? ja tema liikmete tunnustus Honda toodete usaldusväärsusele on ehe näide just sellest tootekvaliteedist, mille poole pürgime.”
See Which?-i uuring on värskeim Honda toodete töökindlust rõhutav küsitlus. Selle aasta veebruaris nimetas ühing Organisation of Consumers and Users (OCU) Honda Euroopa kõige usaldusväärsemaks autotootjaks. Hinnang põhineb enam kui 30 000 Euroopa autojuhi tagasisidel, kes juhtisid 178 eri automudelit.
Which?-i tutvustus
Which? on tuntud kodutarvete, sh pesumasinate ja digikaamerate testimise poolest. Kuid organisatsiooni tegevus ei piirdu vaid sellega. Oluline osa tööst on sobivate lahenduste leidmine tarbija probleemidele.
Which?-i eesmärk on muuta üksikisikud sama võimsateks kui organisatsioonid, millega nad igapäevaselt kokku puutuvad, püüdes seda teha mitmel moel: nõuannetega, mis aitavad tarbijail teha teadlikke otsuseid; kampaaniatega, mis muudavad inimeste elu õiglasemaks, lihtsamaks ja ohutumaks, ning teenuste ja toodetega, mis seavad esikohale tarbijate vajadused.
Kõike seda teevad Which? Groupi erinevad liikmed. Mittetulundusliku heategevusorganisatsioonina kasutatakse kogu äritegevusest saadavat tulu Which? Groupi tegevuste toetamiseks.
Which?-i kõigi tegemiste keskmes (alates pangandusreformidest ja lõpetades keerukate energiatariifidega) on endiselt soov pakkuda erapooletut nõu tarbijatele, sh algatused Best Buy ikoon ja Which? auhinnad.