PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Honda 2006-2008

2006

Tallinna tuli Honda kaasaegne humanoidrobot ASIMO, et aidata Tallinna Tehnikaülikoolis alus panna Honda uuele teadusstipendiumile. ASIMO osales Tallina autonäitusel Motorshow Tallinn 2006, kus ta tegi endast suurepärase esitluse.

Veebruaris 2006 tutvustas Honda Genfis mitut sõidukit, mis ühendavad endas täiuslikult ettevõtte julget lähenemisviisi väljakutsetele, millega tänapäeva sõidukidisainerid silmitsi seisavad. Civicu R-tüübi ideeauto lubab meelelahutust ja reibastavaid sõiduomadusi. Samuti toimus Legendi Euroopa spetsifikatsiooni debüüt, mis torkab silma uuendusliku tehnoloogia ja turvafunktsioonidega.

Aprillis 2006 kuulutasid Honda Motor Europe Ltd. ja Padova Ülikool Itaalias välja ühise teadusprojekti, mille käigus sooviti mõõta ja hinnata Honda mootorrataste sõidusimulaatori efektiivsust. Sõidusimulaator on Honda 17-aastase uurimistöö tulemus mootorrataste simulatsioonitehnoloogiate valdkonnas ning on nüüd saadaval ka Euroopas.

Honda arendas välja taimse biokanga, millel on suurepärane vastupidavus päikesevalguse suhtes ning mida kasutatakse autosalongis pinnakattematerjalina.

Septembris 2006 õnnestus Maa uuenduslike tehnoloogiate uurimisinstituudil (RITE) ja firmal Honda R&D Co., Ltd. töötada välja pehmel biomassil* põhineva etanooli tootmistehnoloogia, mille abil toodetakse taimedest saadud materjalist taastuvat energiaressurssi.

Septembris 2006 toodi turule kolmanda põlvkonna CR-V Euroopa versioon ja uus Civic TypeR. 2007. aasta FR-V mudelil on uus 1,8-liitrine mootor. Oma maailmadebüüdi teeb täiustatud kütuseelemendiga FCX Clarity.

Septembris 2006 tutvustas Honda Motor Co., Ltd. oma VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control System) tehnoloogia veelgi rohkem täiustatud versiooni, millel on Advanced VTEC mootor, mis saavutab suure võimsuse, silmapaistva kütuseökonoomika ning madalad heited.

2007. aasta uued mootorrattamudelid Euroopa turu jaoks on CBR600RR ja CB600F Hornet. Samuti on saadaval CBR1000RR erimudel, mis on paigaldatud ka Repsol Honda tiimi MotoGP tehaseautole.

MotoGP järgmise põlvkonna auto on oma välimuselt Honda RC212V ralliprototüüp.

Honda edu võti 2006. aastal oli suur nõudlus uue Civicu järele. Ühendkuningriigis ehitatava Civicu 5-ukseline mudel, mis läks kogu Euroopas müüki aasta alguses, saavutas tänu oma sportlikule disainile ja üldistele omadustele väga suure müügiedu.
Kümnendat järjestikust aastat, alates 1997. aastast, on ülemaailmne tootmine võrreldes eelneva aastaga kasvanud. Honda saavutas ülemaailmses tootmises kõigi aegade rekordi.

2007

2007. aasta veebruaris toimunud Genfi autonäitusel tutvustas Honda uut põnevat ideeversiooni Honda väikesest hübriidsportautost, näitas Euroopas esmakordselt täiesti sõiduvõimelist FCX kütuseelemendiga ideeautot ning tutvustas uue põlvkonna diiselmootorit.

Honda F1 rallitiim tutvustas Vormel 1 2007. hooaja olulist uuendust. F1 autol on seal, kus tavaliselt asuvad reklaamid ja sponsorilogod, lihtsalt suur maakera, mis näitab Honda pühendumist keskkonnaprobleemidele, millega maailm silmitsi seisab.

Honda Aircraft Company hakkab ehitama 100 miljonit dollarit maksvat peakorterit ning HondaJet™ tootmistehast Greensboros Põhja-Carolinas.

Civicu hübriid nimetatakse Saksamaa ja Ühendkuningriigi tunnustatud keskkonnahinnangute põhjal 2007.-2008. aasta kõige keskkonnasõbralikumaks autoks.

Septembris 2007 tutvustab Honda Frankfurdi autonäitusel Accord Toureri põnevat ideed.
Turule tuuakse maailma esimene mootorratta turvapadjasüsteem, mis on saadaval uuel Gold Wingil.

Honda uusimal ASIMO-l on parendatud liikuvus, välja on töötatud uus intelligentsustehnoloogia, mis võimaldab ASIMO-l täita paremini selliseid ülesandeid nagu kandiku kandmine ja käru lükkamine, uus lisatud funktsioon võimaldab ASIMO-l akut automaatselt laadida. Lisaks töötati välja uus keeruline süsteem, mis võimaldab mitmel ASIMO-l ülesandeid omavahel jagada, kohandudes olukorrale ja tehes koordineeritud koostööd katkematu teenuse pakkumiseks. Näiteks kui üks ASIMO laeb ennast, hakkavad tema ülesandeid täitma teised robotid.

Jaapanis töötas Honda Motor Co. välja mootorratastele mõeldud uue automaatkäigukastisüsteemi HFT. HFT paigaldatakse uuele mootorrattale DN-01, mida tutvustati esmakordselt 40. Tokyo autonäitusel. Samas tutvustati esmakordselt kahte ideemudelit. CR-Z on järgmise põlvkonna kerge sportauto, millel on Honda algupärane gaasi-elektri-hübriidsüsteem. PUYO on kütuseelemendiga sõiduk, mis on välja töötatud omalaadse mõtteviisi põhjal ning pakub rõõmu nii sõidukiomanikule kui ka teda ümbritsevatele inimestele.

Detsembris 2007 tõi Honda Motor Co. turule FORZA Z ja FORZA Z ABS-i täielikud mudeliuuendused. FORZA motorolleri seeria on oma sportliku stiili ja täiustatud elektroonikaga (sh Honda S-Matici elektrooniliselt juhitav automaatkäigukast ja Honda Smart Cardi võtmesüsteem) võitnud juurde hulgaliselt Honda fänne.

Honda 2007. aasta müügikasv Euroopas on tööstuse müügiandmete põhjal edestanud kõiki teisi autootjaid. Samuti teatatakse kõigi aegade müügirekordist Euroopas – kasv oli 21,5%. See on Honda jaoks juba neljas järjestikune aasta, kus Honda teatab Euroopa müügirekordist, riigisisesed müügirekordid on purustatud regiooni 37-st riigist 32-s. Müügikasv on olnud tugev kogu regioonis, kusjuures märgatav kasv on toimunud Lääne-Euroopa turgudel, samuti Kesk- ja Ida-Euroopa tekkivatel turgudel.
Selle edu võtmeks on olnud Honda põhimudeli – Civicu – populaarsus Euroopas. 2007. aasta alguses turule tulnud CR-V ning eriti selle diiselversiooni müük kasvas.

Honda purustab 2007. aastal ülemaailmsed müügi- ja tootmisrekordid. 2008. aasta jaanuaris teatab Honda Motor Co., Ltd. jätkuvast kasvust, ülemaailmsest kõrgest nõudlusest oma autode ja mootorrataste järele ning sellega kaasnevatest müügirekorditest.
Honda jätkab maailma suurima mootorrattatootjana.

2008

Jaapanis alustati märtsis 2008 DN-01 suurte sportmootorrataste müüki. Ainulaadses, madalas keres on vedelikjahutusega neljataktiline 680 cm3 OHC V topeltmootor, mis resoneerib võimsust, ning uus automaatkäigukast – Human-Friendly Transmission (HFT), mis tagab esmaklassilise drosselklapi reaktsiooni ja mugavuse ka pikkadel sõitudel, kasutamine on lihtne, sest ei eelda piduri kasutamist ja võimaldab sportlikku sõidustiili. Juunis 2008 teatas Honda maailma esimesest elektrooniliselt juhitavast kombineeritud ABS-ist, mis on mõeldud Super Sport mootorratastele ning mille eesmärgiks on ühendada ABS ja CBS ühte süsteemi, mis kasutab mõlema süsteemi põhieeliseid ning keskendub eriti Super Sport konteksti nõuetele.

Veebruaris 2008 teatas Honda täiesti uue Accordi toomisest Euroopa turule. Et eesmärgiks oli D-segmendi väljakujunenud tiitlipretendentidele väljakutse esitamine, pakuvad Honda täiesti uus Accordi sedaan ja Tourer sportlikku stiili, suuremat elegantsi ja turvasüsteemide ainulaadset paketti koos suurepäraste dünaamiliste võimetega. Tugevad keskkonnanäitajad kõikidele Euro 5 emissiooninõuetele vastava mootori näol rõhutavad veelgi Honda eesmärke seoses täiesti uue Accordiga.

Jaapanis veereb tootmisliinilt maha vesinikküttel Honda FCX Clarity ning USA-s algab nende heitevabade sõidukite müük.

Honda tutvustab Briti rahvusvahelisel autonäitusel OSM-i (Open Study Model). Kerge roadsteri disainiga idee näitab Honda tehnoloogia alustalasid – stiilsete ja põnevate autode tootmine, mis on ühtlasi ka keskkonnasõbralikud.

Honda autonäitus Pariisis pakatab mudelitest, mis annavad tunnistust brändi praegusest ja tulevasest pühendumisest autode keskkonnamõju vähendamisele. Kaks peamist debüüti teevad kauaoodatud Insight ideeauto, mis näitab Honda viimaseid täiendusi bensiini-elektriauto hübriidi seerias ning koos Insightiga astub esmakordselt avalikkuse ette ka kannatamatult oodatud täiesti uus Jazz, mis toob hämmastavalt paindlikkusse B-segmenti seniolematu kütuseökonoomika ja madalamad heited.

Septembris 2008 kuulutas Honda Foundation välja Honda 2008. aasta auhinna, mis läks Saksa elektronmikroskoopia teadlastele maailma esimese transmissioonelektronmikroskoobi (TEM) tüüpi aatomielektronmikroskoobi ehitamise eest, mille abil on aberratsiooni korrigeerimise tehnoloogiat kasutades võimalik näha aatomlahutuse tasandit. Teadlaste meeskond oli auhinna 29. laureaadiks.

2008. aastal tähistab Honda oma 60. sünnipäeva ettevõttena ning järgmisel aastal 50. aastat rallisõitudel osalemist ja 30. aastat uuenduslike, ovaalsete kolbidega 4-silindrilise V-mootoriga rallisõitmist. Neid tähtpäevi arvestades valis Honda oma 2009. aasta sissejuhatava näituse teemaks „Uus algus“ ning tutvustas V4 ideemudelit, mis tähistab uue ajastu algust.

Euroopas tutvustatakse esmakordselt programmi CAR 2 CAR Communication Consortium raames Honda juhtivat mootorratta ja auto vahelist kommunikatsioonisüsteemi, mis on välja töötatud kõigi liikluses osalejate, eriti aga nõrgemate liiklejate turvalisuse parandamiseks. Süsteem hoiatab teiste sõidukite juhte, vahetades pidevalt satelliit-GPS-seadmete positsioneerimisandmeid. See on eriti kasulik ristmike läheduses, kus liiklejaid hoiatatakse teiste sõidukite eest, kes võivad olla kokkupõrktrajektooril, ning aidatakse nii vältida kokkupõrkeid.

30. oktoobril 2008 teatas Honda Motor Co., Ltd., et Honda mootorrataste ülemaailmne kogutootmine saavutas 2008. aasta septembris 200 miljoni sõiduki piiri. Honda jõudis selle teetähiseni oma tegevuse 60. aastal, olles alustanud 1949. aastal, kui algas Dream D-tüüpi mootorrataste tootmine.

 

Töölaua versioon